Wednesday, June 14, 2006

WK vs NBA


De belangrijkste sportgebeurtenis van het moment : WK of NBA ? ik ben bevooroordeeld dus laat ik maar beide becommentariëren in deze weblog.

Dallas-Miami staat na gisteren gelukkig 2-1 want anders was de Finals voorbij (4 winnende matchen) voor hij goed en wel begonnen was. Dirk Nowitzki zet de volgende stap naar wereldfaam en wordt in de VS zelfs vergeleken met Larry 'Legend' Bird en dat wil wat zeggen gezien het yankeechauvinisme. We maken ook de val mee van Shaquille O'Neal , zijn leeftijd (34j) begint duidelijk te wegen.
Over gewicht gesproken, heb je Ronaldo gezien gisteren? Wat een afgang, hij liep bijna even traag als Walter Baseggio ;) eigenlijk speelde Brazilië 2/3 van de match met 10 tegen 11. Rubinho stond er pas een paar minuten op en zorgde ei zo na voor een goal. Ik denk niet dat we den 'dikken' nog terugzien dit WK.

Ik sluit af met een paar rake one-liners van respectievelijk Shaquille O'Neal en Ronaldinho Gaucho (coole naam hé ;)

The setting: Last week before Game 1 of the 2006 Finals
The situation: Shaq's favorite interviewer of all-time might be Dallas radio personality Corby Davidson, who always barrages O'Neal with a series of inventive -- and often politically incorrect -- questions whenever Shaq hits town. On this occasion, Davidson asks: "Let's just say that a snake bit your mom right here, right on the chest area, would you be willing to suck the venom out to win the title?"
The Shaq Smack: "No, but I would with your wife."

Ronaldinho in Humo deze week op de vraag of hij soms foutjes maakt op het voetbalplein:
'Soms geef ik mijn doorsteekpasses een beetje te hard maar door de klasse van Eto'o, Giuly of Messi kunnen zij er nog een goal van maken. Dan komt iedereen me feliciteren met mijn sublieme pass maar ik weet wel beter!'

To be continued...

No comments: